ماندگاری چربی بوکال
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

ماندگاری چربی باکال چقدر است؟

در افرادی که صورت گرد دارند یا اضافه وزن دارند. و از فرم صورت چاق خود راضی نیستند. برداشتن پدهای چربی گونه در داخل گونه ها با جراحی روشی عالی برای خلاص شدن از شر چربی های ناخواسته صورت است. حذف چربی باکال بهترین راه برای خلاص شدن از شر این چربی ها است. این یک جراحی نسبتا سریع و ساده است که با بی حسی موضعی انجام می شود و جای زخم خارجی باقی نمی گذارد.

به طور کلاسیک، در چهره‌های جذاب‌تر، صورت تقریباً شبیه یک قلب یا مثلث وارونه به نظر می‌رسد که گونه‌ها بزرگترین قسمت هستند و سپس تا استخوان فک باریک می‌شوند. هنگامی که فردی دارای پد چربی باکال بیش از حد است، شکل صورت ممکن است یک مثلث معکوس باشد. در این افراد امتداد قسمت پایین صورت نسبت به قسمت بالایی پهن تر است.

لایه چربی باکال توده ای گرد از چربی در وسط گونه است که بین عضلات صورت و در ناحیه توخالی زیر استخوان گونه قرار دارد. همه افراد در ناحیه باکال چربی دارند و اندازه لایه این نوع چربی بر فرم صورت آنها تأثیر می گذارد. برخی از افراد، به هر دلیلی، ممکن است مقدار زیادی چربی گونه داشته باشند، که باعث می شود صورت آنها بیش از حد گرد یا پر شود. در این مواقع اگر فردی تصمیم به حذف چربی از صورت خود داشته باشد می تواند روش حذف چربی با چربی باکال را امتحان کند.

این روش در واقع برای کاهش پهنای صورت های گرد انجام می شود و اگر افراد این کار را با بهترین جراحان چربی باکال انجام دهند، نتیجه مطلوبی خواهند داشت. اگر شما یکی از کسانی هستید که چربی گونه دارید، به خواندن ادامه دهید تا در مورد روش و عوارض جانبی احتمالی حذف چربی باکال بیشتر بدانید.

 

بیشتر بخوانید: جراحی بوکال فت در اصفهان 

 

چربی باکال چیست؟

بهتر است ابتدا چربی باکال را بشناسید. چربی باکال چربی عمیقی است که در صورت بیرون زدگی باعث پری و گوشتی شدن ناحیه زیر گونه تا گوشه بیرونی لب می شود که لایه ای جدا از چربی زیر استخوان گونه است. به طور دقیق می توان گفت که باکال توده ای در ناحیه عضله صورت به نام باکالاتور و ماهیچه های سطحی است. میزان چربی باکال در افراد مختلف متفاوت است. ممکن است در برخی افراد کمتر و در برخی افراد بیشتر باشد. اگر این لایه چربی بیشتر از حد معمول باشد، بر زیبایی فرد تأثیر منفی می گذارد. بوکالفت به عنوان حذف چربی دهان نیز شناخته می شود زیرا در این روش مقداری از چربی داخل دهان برداشته می شود. دلایل زیادی وجود دارد که باعث ایجاد چربی در صورت و تجمع چربی در ناحیه گونه می شود. از جمله این دلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از رژیم های غذایی غلط و نامناسب: امروزه به دلیل افزایش مشغله ها، توجه مردم به تغذیه سالم کمتر شده است، روی آوردن به فست فودها و غذاهای آماده یکی از عوامل چاقی است. او خواهد داشت که صورت چاق و گوشتی مورد پسند کسی نیست.

ابتلا به برخی بیماری ها: گاهی اوقات چاقی افراد ربطی به تغذیه آنها ندارد و ناشی از برخی بیماری ها مانند کم کاری تیروئید، بیماری های کلیوی و غیره است، مصرف الکل و سایر نوشیدنی های ناسالم نیز می تواند باعث چاقی شود.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 





:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: